6 marca 2012

Dłuższy sweterek z odzysku

Włoczek w szafach co niemiara, a pomysłów brak.
Są chwile, że w głowie rodzi się genialny pomysł, powstaje kawałek i ... prucie, bo pomysł przestaje być genialny...
Biegam po blogach i forach (nie dziwne , że czasu na robótki brakuje ;) )ale nic mi się nie podoba, no może nie tyle nie podoba, co nie wywołuje pożądania posiadania. 
Nadmiar włóczek nie chce spowodować nadmiaru czasu... a do tego wraz z coraz dłuższymi dniami, czas na druty kurczy się niemiłosiernie. 
Niestety nadchodzi czas urlopu od drutów i wkrótce zawędrują one na dno szafy aż do jesieni. Tak jest co roku.
Sweter, który wykonałam, od początku jakoś mi" nie szedł" .
 Wraz z przybywającymi rzędami mój genialny pomysł przeradzał się w niechęć. Mimo to skończyłam, ale mam mieszane uczucia co zwiastuje, że nie będę pewnie w nim chodziła.
Wprawdzie nie miałam go jeszcze na sobie więc może się mylę....
Wilgotny naciągnęłam na Manekinkę i sfociłam.
Pomysł własny
Włoczka - jakiś akryl z odzysku
Rękawek 3/4








7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z wzorem liści,może jednak się do niego przekonasz,bo jest naprawdę ładny,pozdrawiam

    proszę zmień dodawanie komentarzy bo to wariactwo zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a jest nie tak z tymi komentarzami???? Zaraz to obejrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie wiem co i gdzie mogłabym zmienić i co zniechęca :( Ja mogę komentować u siebie bez żadnych komplikacji,,,,,

      Usuń
  3. Świetny pomysł na sweterek, mnie się podoba:))
    Ja tez tak mam,że latam po blogach w poszukiwaniu inspiracji , czegoś co rzuci mnie na kolana i zawładnie chęcią posiadania a czas na dzierganie skraca się niemiłosiernie:D


    PS. Myślę,że moja poprzedniczka miała na myśli weryfikację obrazkową przy każdym komentarzu, to fakt , że wkurza i nie chce się komentować. Można to zmienić w ustawieniach bloga , komentarzach, zaznaczyć weryfikacja obrazkowa NIE:))

    Ostatnio bloger wszystkim ją dorzucił gratis:D

    Pozdrawiam B
    Zajrzę tu jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze przekonalas sie do niego- ladnie Ci wyszedl, fantazje masz. Tylko zmienilabym wykonczenie przy szyi- wyszlo jakos tak zgrzebnie, postawilabym na cos lzejszego, moze lekki rulonik zrobiony jersejem, zeby sie sam wywinal? Koniecznie oczka nabrane na robotce, nie oszywane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przekonałam się do niego :)

      Usuń